Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013



  tempo-tempo  συνέντευξη                                                                    
                    ΘΩΜΑΣ ΑΝΔΡΕΟΥ
Ντράμερ του θρυλικού συγκροτήματος/power trio Vavoura Band (Johnny Vavouras), με αξιοσέβαστες κυκλοφοριες δισκογραφίας.Επισης Drummer των pill οh

 της Ζηνοβιας Αρβανιτιδη και Hior Chronik.

Κατά τη διάρκεια των ετών, έχει συνεργαστεί με πολλά γνωστα 
συγκροτήματα και καλλιτέχνες  όπως Domenica,Αρετή Κετιμέ,
 Σοφία Μάνου,Douros & rockmafia (Greek idol )Νόστος,Plus 9, 
Alter Ego και πολλά άλλα.



*Θωμά, πόσα χρόνια παίζεις τύμπανα ;
Θωμας Ανδρεου:Από πολύ μικρή ηλικία βάραγα ότι έβρισκα μπροστά μου,
 με κουτάλια πιρούνια κατσαρόλες! ( ακόμα το κάνω ) αλλά από την ηλικία 
των 14 ξεκίνησα να παίζω τύμπανα.
*Τι σε έκανε να ξεκινήσεις να ασχολείσαι με τη μουσική;
Θωμας Ανδρεου:Η μουσική ήταν κάτι που από μικρή ηλικία υπήρχε γύρω μου,
 στο περιβάλλον μου. Και το γεγονός ότι κάποια ακούσματα με εξίταραν,
με έκανε να ασχοληθώ μαζί της. Θεωρώ ότι δεν διαλέγουμε την μουσική,
 αυτή διαλέγει εμάς!
*Γιατί τύμπανα;
Θωμας Ανδρεου:Γιατί τύμπανα...Γιατί είναι το μοναδικό όργανο που κανείς
 δεν θα σου πει '' θα μάθεις ''. Πας από μόνος σου σε αυτό το όργανο 
για αυτό το θεωρώ μοναδικό! Μετά από τόσα χρόνια έχω καταλήξει 
ότι η επιλογή ενός μουσικού από μικρή ηλικία για το τι όργανο 
τον εκφράζει έχει να κάνει με τον χαρακτήρα-προσωπικότητά του.
*Ποιες είναι οι επιρροές σου;
Θωμας Ανδρεου:Από Drummers οι Ian Haugland , John Bonham ,
 Cozy powell, Ian Paice , Neil peart αλλά και κάποια various 
ονόματα από άλλα είδη μουσικής.
*΄Εχεις το δικό σου signature drum stick model.
Μιλησέ μας για αυτό.
Θωμας Ανδρεου:.Ναι έχω το δικό μου signature custom model by R-stick.
Είναι μια Τσέχικη εταιρεία που πραγματικά βγάζει πολύ ωραίες μπαγκέτες.
'Ηρθαμε σε επαφή και πραγματικά χάρηκα που μπορούσαν να μου προσφέρουν
 αυτό που ακριβώς ήθελα! 'Οσον αφορά το μοντέλο είναι καθαρά φτιαγμένο
 με τα δικά μου στάνταρ.Είναι μια non tip absolute rock μπαγκέτα 
από ξύλο Hickory, αρκετά βαριά θα έλεγα, η οποία μου εξασφαλίζει 
όλα τα στοιχεία που θα ήθελα για το δικό μου τρόπο παιξίματος,
με πολύ καλή διάρκεια! Το πρόβλημά μου ήταν ότι ένα οποιοδήποτε 
άλλο ζευγάρι  χρησιμοποιούσα δεν άντεχε παραπάνω από ένα Live! 
Με το συγκεκριμένο signature custom model μπορώ πλέον με το ίδιο ζευγάρι
 να βγάλω 2 Live μερικές φορές και 3...Εάν κάποιος drummer
 είναι Heavy Hitter και παίζει rock-hard rock - metal,
 την προτείνω ανεπιφύλακτα!
*Από τις Live εμφανίσεις σου, ποια σου έχει μείνει
 χαραγμένη στο μυαλό ;
Θωμας Ανδρεου: Θα έλεγα την εμφάνιση στο φεστιβάλ του ΑΡΔΑ, 
όταν έπαιζα με τους Domenica σε 12.000 κόσμο και την εμφάνιση με τους
 Vavoura band ως headliners στα Μάταλα,στην Κρήτη,
'' Matala hippie reunion festival '', όπου πέρασε σχεδόν 15.000 κόσμος. 
*Πως προέκυψαν οι Vavoura Band;
Θωμας Ανδρεου:Γνώριζα τον Τζώνυ κανα δυο χρόνια πριν μπω στην μπάντα,
έκανα πρόβες τότε στο στούντιο του, με την δικιά μου μπάντα, τους Plus 9, 
και είχαμε καλή χημεία-χιούμορ και αμοιβαία εκτίμηση.Μου ζήτησε
 αν θέλαμε να ανοίγαμε σαν support ένα Live του, όπως και κάναμε...
Μετά από λίγες μέρες μου τηλεφώνησε να πάω απ' το στούντιο,
και μου ζήτησε να μπω στους Vavoura Band!
*Θα ήθελα να μου πεις τα όνειρα  και τις φιλοδοξίες σου...
 Θωμας Ανδρεου: Καταρχήν, το σημαντικότερο, είναι η διαδικασία
 που έχουμε μπει και γράφουμε τον καινούργιο δίσκο με τους vavoura band.Είναι κάτι που πραγματικά το ήθελα πάρα πολύ. Οι φιλοδοξίες,τα όνειρά μου,
 έχουν ακριβώς την ίδια ροή πάντα,να γίνομαι καλύτερος σε αυτό που κάνω 
και να ανεβάζω το Level σε μουσικό και προσωπικό επίπεδο.
*Θα σε δούμε να εμφανίζεσαι κάπου; 
Θωμας Ανδρεου:Βεβαίως! Ήδη κλείνουμε κάποιες συναυλίες, Αθήνα
 και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στις 9/11 παίζουμε στο σύλλογο φίλων kawasaki ,
 στις 15/11 στο Lazy club και ημερομηνίες συνεχίζονται να κλείνονται.
Μπορούν όλοι να ενημερώνονται από την σελίδα μου στο Fb 
για οποιεσδήποτε εξελίξεις.
*Eυχαριστούμε για τον χρόνο σου, ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε κάθε σου βήμα !
Θωμας Ανδρεου:Και εγώ ευχαριστώ για αυτήν την όμορφη συνέντευξη! 
Καλή επιτυχία σε όλα εύχομαι και  ότι καλύτερο για τους καλλιτέχνες 
και το κοινό του tempo-tempo!!!

maria storck για το tempo-tempo


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου