Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

                                    
                                   RESTELIO
Είναι τραγουδιστής, στιχουργός και συνθέτης.
''Τραγουδοποιός ''είναι η σωστή λέξη για να περιγράψω τον RESTELIO.


Συνέντευξη στη maria storck για το tempo-tempo.




Τι είναι η μουσική για σένα;
RESTELIO:Μουσική για μένα είναι έρωτας,έκφραση,ελευθερία
και γενικά τρόπος ζωής.

Το όνομα  πως προέκυψε;
RESTELIO: Το 2009 στην συνεργασία μου στην
μουσική σκηνή Σφεντόνα με τους Γιώργο Αλκαίο και Διονύση Σχοινά.
 Με φώναζαν  έτσι,το προσθέσαμε σε κάποια  πρόζα με επιτυχία ,μου άρεσε και το κράτησα.

Νέο τραγούδι ΄΄κάθε καλοκαίρι''.Σε τι ξεχωρίζει απο τα υπόλοιπα;
RESTELIO: Σίγουρα το "Κάθε Καλοκαίρι" είναι πολύ διαφορετικό απο άλλα
κομμάτια που έχω βγάλει παλιότερα..Πιο επαγγελματικό
απο θέμα παραγωγής και ήχου ακόμα .Και απο θέμα ερμηνείας είναι
πολύ διαφορετικό καθώς στο συγκεκριμένο κομμάτι και ερμηνεύω αλλά
και ραπάρω.Είμαι πολύ διαφορετικός ακόμα και εγώ με την έννοια ότι
έμαθα πολλά στο θέμα ερμηνείας ακόμα και έκφρασης τα οποία δεν τα είχα
παρουσιάσει στο κοινό μέχρι τώρα.
Φυσικά για το  πολύ καλό
και πιστεύω άρτιο αποτέλεσμα εύθύνεται ο φίλος αλλά συνεργάτης μου τα 
τελευταία χρόνια Γιάννης Δήμας που έγραψε την μουσική στο κομμάτι αλλά
και ο Μιχάλης Παπαθανασίου απο τους Goin Through ο οποίος μου έκανε την
μεγάλη τιμή να μου κάνει μίξη και mastering στο τραγούδι μου.Είναι η
πρώτη φορά που συνεργάζομαι με τον Μιχάλη Παπαθανασίου και μπορώ να πω
έμαθα πολλά και είμαι ευτυχής για αυτήν την συνεργασία.Επίσης πρέπει 
να πω ότι στο κομμάτι συμμετέχει η Δήμητρα Μιχαήλ ενώ τους στίχους 
έχω γράψει εγώ.
Με την ευκαιρία , να πω ότι χορηγός επικοινωνίας είναι το tempo-tempo.gr
το οποίο και ευχαριστώ για την συνεργασία όπως ευχαριστώ και όλη την ομάδα σας
για την στήριξη στο νέο μου τραγούδι.

Η αγάπη εκφράζετε με τη μουσική ή το αντίθετο;
RESTELIO: Η αγάπη εκφράζετε με την μουσική μιας και την μουσική την δημιουργεί
ο εκάστοτε δημιουργός ο οποίος εκφράζει την αγάπη του με όχημα την 
μουσική και φυσικά ο ερμηνευτής ο οποίος βάζει και αυτός το λιθαράκι του
πατώντας στις νότες με συναισθήματα αγάπης.
Γενικά όμως με την μουσική πιστεύω 
ότι μπορούμε να εκφράσουμε κάθε συναίσθημα ακόμα και αυτά τα οποία δεν μπορούμε
να περιγράψουμε.Είτε αγάπη είτε πόνο είτε θαυμασμό είτε οτιδήποτε βγαίνει και
πηγάζει απο την ψυχούλα κάθε ανθρώπου.Αυτό άλλωστε είναι η μουσική.



Οταν γράφεις ένα τραγούδι, σκέφτεσαι κάτι συγκεκριμένο;
RESTELIO: Πάντα όταν γράφω ένα τραγούδι σκέφτομαι κάτι συγκεκριμένο.
Την κάθε φορά που αισθάνομαι κάτι το αποτυπώνω με στίχους και μουσική
και περιγράφω κάθε φορά και μια συγκεκριμένη ιστορία μέσα απο ένα τραγούδι
σαν ένα διαφορετικό μουσικό ταξίδι.Και όπως σου είπα και πριν άλλοτε 
μπορεί να σκέφτομαι με αγάπη άλλοτε με πόνο και άλλοτε με αγανάκτηση
μιας και ζούμε και τέτοια συναισθήματα στην χώρα μας αλλά και παντού δυστυχώς.

Τι σε γεμίζει πιο πολύ; Η δημιουργία ή η ερμηνεία ενος τραγουδιού;
RESTELIO: Με γεμίζει πιο πολύ η δημιουργία.Το να δημιουργείς είναι κάτι μαγικό
και φυσικά δεν είναι χάσιμο χρόνου.Το στάδιο της δημιουργίας μου άρεσε 
πάντα περισσότερο.Δεν παραβλέπω όμως την εμηνεία.Δίνομαι το ίδιο και στα δύο.
Πιστεύω ότι αν το δημιουργικό μου κομμάτι είναι δυνατό τότε θα μου δώσει 
απίστευτα συναισθήματα για μια εξίσου καλή ερμηνεία.


Πως βλέπεις την ελληνική σκηνή;
RESTELIO:Εντάξει υπάρχουν σίγουρα καλά τραγούδια καλοί δημιουργοί και καλοί καλλιτέχνες
αλλά δυστυχώς συνολικά επικρατεί ένα χάος.Απο που να ξεκινήσω?Απο τα ραδιόφωνα
και γενικά τα μέσα όχι όλα φυσικά αλλά τα περισσότερα τα οποία παίζουν τα ίδια 
και τα ίδια όλη μέρα?Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει.Αυτός είναι και ο λόγος
που πλέον δεν ακούω ραδιόφωνο.Έχω να ακούσω ραδιόφωνο απο το 2002!!!
Απλά όλα αυτά τα χρόνια ακούω τι "παίζει" γενικά και που.Μου έχει τύχει να
είμαι στο αμάξι φίλης μου και να ακούω ραδιόφωνο να το αλλάζω και να ακούω 
και στον επόμενο σταθμό ακριβώς τα ίδια τραγούδια όπου φυσικά τα παίζουν και αποκλειστικά.
Το πως γίνεται αυτό μόνο αυτοί το ξέρουν
.Επίσης τα περισσότερα που παίζουν είναι σκουπίδια.
Πρόκειται για τραγούδια δημοσιοποιημένα που ντε και καλά προσπαθούν να τα 
περάσουν στο κοινό.Δημοσιοποιημένοι καλλιτέχνες άρα και δημοσιοποιημένα τραγούδια.
Προτιμώ λοιπόν να ακούσω κάτι δημοφιλές απο το να ακούσω κάτι δημοσιοποιημένο το 
οποίο θέλουν να μου πλασάρουν.
 Σχεδόν όλα στην εποχή μας είναι τα ίδια.Ίδιες ενορχηστρώσεις,
 ίδιες μελωδίες, πολλές αντιγραφές και γενικά πολύ αναπαραγωγή και 
σχεδόν καθόλου δημιουργία.

Τι σε φτιάχνει και τι σε χαλάει  γενικά;
RESTELIO: Με φτιάχνει το να είναι κάποιος αληθινός να είναι ο εαυτός του και να έχει 
όνειρα τα οποία να προσπαθεί με την αξία του και αγνά να τα πραγματοποιήσει.
Απο την άλλη με χαλάει το ψέμα το δήθεν και η υποκρισία.Και άλλα πολλά όπως 
η απάθεια για τον συνάνθρωπό μας αλλά γενικά όλα αυτά είναι μεγάλη συζήτηση.



Γιατί να ονειρεύεται κανείς σε μια εποχή που όλα γκρεμίζονται;
RESTELIO: Γιατί μόνο έτσι θα συνεχίσουμε να ζούμε και να είμαστε αισιόδοξοι και θετικοί για
μας και τους γύρω μας.Το να ονειρεύεσαι και να οραματίζεσαι σου δίνει την δύναμη 
να αντέξεις κάθε δυσκολία και κάθε εμπόδιο σε αυτή τη ζωή ώστε μόνο να προχωράς.
Όποιος ονειρεύεται προχωράει.Αν δεν ονειρεύεσαι δεν πας πουθενά.
Ξέρω ότι οι περισσότεροι
περνάμε δύσκολα αλλά αν σκοτώσουμε και τα όνειρα μας θα σκοτώσουμε και τον ίδιο μας
τον εαυτό.Αυτό θέλουν τελικά όσοι κρατούν τις τύχες μας.Ας δούμε τι γίνεται γύρω μας.
Άλλοι περνούν δυσκολότερα απο μας.Πρέπει λοιπόν να ονειρευόμαστε.

Με ποιόν καλλιτέχνη απο το είδος μουσικής που εκπροσωπείς θα ήθελες να συνεργαστείς;

RESTELIO: Ήδη συνεργάστηκα με τον Μιχάλη Παπαθανασίου των Goin Through στην μίξη και το mastering του νέου μου τραγουδιού "Κάθε καλοκαίρι" 
 όποτε καλλιτεχνικά θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Νίκο NiVo Βουρλιώτη.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και γιατί είναι καλλιτέχνης και όχι μόνο mc η raper αλλά και γιατί θα μπορούσα να εξελιχτώ και να μάθω πολλά πράγματα απο μια τέτοια συνεργασία
Με  ενδιαφέρει να είμαι πάνω απο όλα καλλιτέχνης και όχι απλά ένας raper που μπορεί να κάνει hip hop η rnb η ας πούμε να πει και 2 εμπορικά τραγούδια.
Με ενδιαφέρει πολύ το πως μπορώ να εξελιχτώ και μέχρι που μπορώ να φτάσω και τι πράγματα μπορώ να κάνω ακόμα.

Ρώτα τον εαυτό σου κάτι που δεν σε ρώτησαν ποτέ και απάντησε.
RESTELIO: Είναι πολλά αυτά τα οποία δεν με έχουν ρωτήσει αλλα δεν θα ήθελα να το κάνω.
 Προτιμώ αντί αυτού να σας ευχαριστήσω θερμα για αυτήν 
την συνέντευξη και την στήριξή σας και να ευχηθώ τα καλύτερα σε σας και σε όλον τον κόσμο!!!
Να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε!!!

Restelio, σ ευχαριστούμε πολύ!

 maria storck για το tempo-tempo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου